Servicios para los asociados

“La red de profesionales de la transferencia de tecnología”

Congresos

La próxima Asamblea Anual de socios de LES España Portugal se ha fijado para el día 22 de marzo de 2013 en Barcelona, precedida de una Jornada cuyos detalles se dan a continuación. En fechas próximas se enviará la convocatoria oficial a los socios y se publicará en orden del día.

pdfInforme de Gestión del 2012

SAVE THE DATE!

TITLE:

DATE & TIME:

Friday, 22nd March 2013.
10:30 am – 14:30 pm CETR.

LOCATION:

Delegación del CSIC en Cataluña (CSIC's headquarters in Barcelona).
Egipcíaques, 15.
08001 Barcelona.

Get the address

DESCRIPTION:

The President of LES Spain & Portugal (www.les-sp.org) is pleased to invite you to the conference "Patentability of biotechnological inventions: Most recent developments at EPO and national level".

The objective of the conference is to provide guidelines on the general trends and developments regarding the patentability requirements of biotechnological inventions.

The conference will consist of two (2) one-hour presentations followed by a 45-minute roundtable discussion.

Conference language: English.

SPEAKERS:

First presentation: Enrique Molina Galan, Director Biotechnology at the European Patent Office.

Second presentation: Examiner from the Spanish Patents Office (to be appointed shortly).

SCHEDULE:

9:45 am – 10:30 am.

Reception
10:30 am – 11:30 am.

First conference
11:30 am – 12:30 am.

Second conference
12:30 pm – 13:00 pm.

Roundtable discussion
13:00 pm – 14:30 pm.

Networking luncheon
14:45 pm – 17:30 pm.

General Assembly of LES Spain & Portugal (detailed information on the General Assembly will be soon provided to LES Spain & Portugal members).

REGISTRATION INFORMATION:

Please send an e-mail to Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. indicating your full name, contact email address, and ID or Passport number for access to the conference premises.

Conference entrance fee: free of charge.

Registration deadline: Monday, 13th March 2013.

Dress Code: Business or Business Casual.

LES Internacional

Transferencia de Tecnología

Servicio para Socios

Descubre nuestros servicios

Con la colaboración de:

European Patent Office Oficina de Patentes y marcas Española

LES España-Portugal informa que las personas que aparecen en las fotografías tomadas por LES España-Portugal y que figuran en la página de inicio de esta página web han sido previamente informadas. LES España-Portugal se reserva todos los derechos sobre las fotografías prohibiendo expresamente cualquier acto de reproducción, distribución, comunicación pública o transformación, sin su autorización previa y por escrito. En cualquier momento podrá revocar su consentimiento y solicitar la retirada de las fotografías dirigiéndose por escrito a LES España-Portugal indicando la foto que desea cancelar.